Applicatie installeren op een nieuwe website werkt niet

Als u (zeer) kort na het configureren van een nieuwe website of een aanpassing aan uw website een applicatie probeert te installeren dan kunt u een foutmelding krijgen bij het starten van de installatie. Dit probleem wordt veroorzaakt doordat uw nieuwe website nog niet is geconfigureerd op ons hostingcluster. Het doorvoeren van uw wijzigingen duurt enkele minuten.

Oplossing

Wacht maximaal tien minuten en probeer de installatie nogmaals te starten. Als de door u geselecteerde applicatie een database gebruikt dan is deze waarschijnlijk bij de eerste poging reeds aangemaakt, controleer goed of de juiste database geselecteerd wordt.

Meer hulp

Als het ook na tien minuten niet lukt om de applicatie te installeren, of als u bij het installeren een andere foutmelding krijgt, neem dan contact op met NederHost. Vermeld hierbij de website en de applicatie die u probeerde te installeren. De foutmelding hoeft u niet over te nemen, deze kan NederHost terugvinden in de logbestanden.

Gerelateerde artikelen

Bestanden worden niet zichtbaar na uploaden
Als bestanden die zijn geplaatst worden opgevraagd krijgt u fout 403 Forbidden of 404 Not Found.
500 Internal Server Error
Deze melding slaat op ieder probleem dat het gevolg is van scripting of specifieke configuratie van uw website.
E-mail versturen werkt niet meer na inschakelen DKIM
Bij het versturen van e-mail vanaf uw website via SMTP krijgt u de foutmelding "Recipient address rejected: login with the correct username and password to send DKIM signed email from <domain>" waarin <domain> uw domeinnaam is.
Ingevulde webformulieren komen niet aan
Dit artikel bevat veelvoorkomende oorzaken voor het niet aankomen van e-mail vanuit webformulieren op uw website.
HTTPS lijkt niet te werken
HTTPS op de website is ingeschakeld maar lijkt niet te werken: er verschijnt geen 'slotje' of de browser geeft een waarschuwing.