Uw gegevens opvragen via e-mail

NederHost verstrekt geen (geheime) informatie via e-mail. Dit geldt ook voor verzoeken via e-mail die afkomstig zijn van het bij ons van uw bekende e-mailadres. U kunt natuurlijk wel per e-mail contact opnemen met NederHost voor algemene informatie over instellingen, DNS-records en de bevestiging van betalingen.

Om een overzicht te zien van uw gegevens bij NederHost logt u in op Mijn NederHost met uw klantcode en het bijbehorende wachtwoord. U kunt hier tevens een ticket openen met daarin een verzoek om aanvullende gegevens. Op basis van een ticket is voor NederHost duidelijk dat u bent wie u zegt te zijn, en we helpen u dan ook graag. Als u uw wachtwoord voor Mijn NederHost niet meer heeft dan kunt u deze opnieuw laten instellen.

NederHost realiseert zich dat het in sommige gevallen onhandig is dat u niet direct via e-mail wordt geholpen. De verplichting om op Mijn NederHost in te loggen is echter noodzakelijk om uw persoonlijke en zakelijke gegevens geheim te houden en om het lekken van gegevens als gevolg van social engineering te voorkomen.

Gerelateerde artikelen

Elektronische ondertekening van e-mail
E-mail die NederHost zelf verstuurt wordt elektronisch ondertekend. Voor mailprogramma's die dit niet ondersteunen wordt de handtekening zichtbaar als een attachment met de naam smime.p7s.